24 Ağustos 2014 Pazar

     Herkese merhabalar arkadaşlar :) Bu gün ki Vine Ekibi etiketimiz altında ünlü ismimiz Aykut Elmas. Kimisine göre en komik Vine Ünlüsü kimisine göre aşırı küfüre kaçtığı için kınanan bir isim olan Aykut Elmas, bakalım diğer özellikleriyle nasıl birisi.    
     Aykut Elmas Kimdir ?
     Aykut Elmas, Vine ile gündeme düşen ünlü bir isim olarak bilinmektedir. İzmir'de yaşayan Aykut aslen Kütahyalıdır. İlköğretim ve Lise dönemini Kütahya'da tamamlayan Aykut Elmas Tavşanlı Atatürk Anadolu Lisesinden mezun olduktan sonra eğitim için İzmir'e gitmeye karar vermiş ve Ege Üniversitesi Halkla İlişkiler bölümünde eğitim hayatına devam etmektedir. 
Aykut Elmas, Aykut Elmas Kimdir ?
Aykut Elmas Kimdir ?

 
     Aslında bizler Aykut Elmas'ı çektiği videolarda kaba birisi olarak tanısak da oldukça yardım sever olan Aykut, Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfında eğitim gönüllüsü olarak çalışmakta. Çektiği videolar ile insanların beğenisini toplayan Aykut artık bir Vine Ünlüsü tabiri ile anılmakta. 
     Hakan Hepcan gibi isimler ile birlikte Türkiye'de Vine fenomenliği listesinde ilk sıralara yerleşmeyi başaran ünlü ismin güncel takipçisi 324 bin üzerinde. Aykut Elmas'ın vine Profili için TIKLAYIN  Vine'ın yanında instagram hesabı üzerinden de fotoğraflarını paylaşmakta. Böylece atletik vücudunun da farkına varılmasını gösteriyor. :) Aykut Elmas'ın Facebook Profili İçin TIKLAYIN 


Aykut Elmas Kimdir ?

  • Yükleyen: Unknown
  • Okuma:
  • Kategori:
  • Paylaş

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright © VineGiller | Designed by VineGiller | VineGiller