26 Ağustos 2014 Salı

 Herkese merhabalar arkadaşlar Vine ile tanıdığınız Can Çekin ile sizlere özel röportajımız da bakalım merak ettiğiniz sorulara Can bey ne yanıtlar verdi. Sakın kaçırmayın sadece bizde... :)
Can Çekin Kimdir ?
Can Çekin Kimdir ? 

     Can Çekin Kimdir ?

     Soru : Ne iş yapıyorsunuz ? Yaşınız kaç ? ve ne iş yapıyorsunuz ? 

     Cevap : Ticaretle uğraşıyorum, bir aile şirketim var babam ile beraberiz, ithalat yapıyorum. Vida getiriyorum yurt dışından... Kısacası vidacıyım da diyebiliriz. :) 1 Eylül 1980 doğumluyum. 34 demek zoruma gittiği için 33 yaşındayım diyorum. Ama hissettiğim yaş 23 vücut yaşım 27 zeka yaşım 32 Anadolu yakasında çekme köy de oturuyorum.

     Can Çekin Vine'a Nasıl Başladı ?

     Soru : Vine çekmeye ne zaman başladınız ve bu işe başlamanızda ki en büyük etken ne oldu ? Yani hiç kimse durup da dur ben bu gün ünlü olayım demez herhalde siz nasıl başarılı oldunuz ? 
     
     Cevap : İlk vine'mi 2013 Mart ayında çektim. Bu işe başlamamda ki en büyük etken apple strore'da vine applicationunu görüp bu neymiş deyip telefonuma yüklemem oldu. O zamanlar Twitter'ı aktif olarak kullanıyordum. Dedim madem Twitter'ı aktif olarak kullanıyorum neden video çekmiyorum. İlk vine'mı çekerken tabi ki aklımda burdan ben yürür giderim 300 binden fazla takipçim olur mantığıyla başlamadım, tamamen can sıkıntısı ile başladım ve hala da canım sıkıldığı zaman vine çektiğim bir platform benim için.

     Soru : Hobileriniz nelerdir ? Ne yapmaktan hoşlanırsınız ? 

     Cevap : Hobilerim insan incelemek. Çok hoşuma gider, insanların tepkileri, neye gülüp neye sinirlendikleri, neye nasıl tepki verdiklerini izlemek. Evet sanırım ben boş zamanlarımda insan inceliyorum. Onun dışında klasik olarak sinema, kitap, sosyal medya, arkadaş toplantıları vs. şeklinde sıralayabilirim. 

     Soru : Takipçilerinizden çok sık eleştiri alır mısınız ? 

     Cevap : Çok fazla eleştiri almıyorum. Beni takip edenlerin az çok benim kafamda insanlar olduğunu düşünüyorum. Benim o anda ne yapmak istediğimi anlıyorlar herhalde ya da deli bu yazık uğraşmayalım diyip eleştirmiyorlar. Çünkü alt tarafı 6 saniyelik video paylaşma applicationu atom parçalamıyoruz, can sıkıntısından yaptığımız şeyler. Ama hiç almıyorum da diyemem. Tabi dönem dönem Vine'ı çok ciddiye alıp sen bu işi bırak diyen takipçilerim bile oluyor. 

     Soru : Katılmayı düşündüğünüz projeler var mı ? TV dizisi, reklam vb. 

     Cevap : Bu işler çok kolay değil bana göre, 6 sn. video çekip hadi beni dizide oynatsınlar diye beklemek bana çok mantıklı gelmiyor. Evet teklifler aldım zamanında TV de bir kaç proje için ama zor bir sektör ve bunun okulunu okumuş bir sürü insan varken haddimi bilirim ben. Ama tekliflere de açığım der pası atarım. 

     Bizde kendisine Vine ve gelecekte ki kariyerinde başarılar diliyor ve bizimle röportaj için vakit ayırdığı için kendisine çok teşekkür ediyoruz :) 

Can Çekin Kimdir ? (Röportaj)

  • Yükleyen: Unknown
  • Okuma:
  • Kategori:
  • Paylaş

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright © VineGiller | Designed by VineGiller | VineGiller