22 Eylül 2014 Pazartesi

Android cihazınızı yedeklediğinizi sandınız ve fabrika ayarlarına döndünüz bir de baktınız o da ne?
Hiçbir şey yedeklenmemiş ve tüm resimler, videolar gitmiş…
Bana Kadir Kardeşimiz aşağıdaki maili göndermiş

“Samsung pocket android telefonuma bilgilerimi yedeklediğimi sanarak fabrika ayarlarına döndürdüm ve sonra anladım ki yedeklenmemiş! Kaç gündür araştırıyorum ama bulduğum birkaç ”file recovery” programını deneyemedim çünkü telefonu bilgisayara bağlayınca hafıza kartı olarak görmüyor! telefon olarak görüyor ve bu yüzden program çalışmıyor! lütfen bu konuyla alakalı bir bilginiz varsa yardımcı olunuz.  telefon rehberim, mesajlarım ve fotoğraflarım silindi!!! şimdiden teşekkürler, iyi çalışmalar.”
Android Cihazda Veri Nasıl Kurtarılır?
Android Cihazda Veri Nasıl Kurtarılır?
Evet sizinde başınıza böyle bir olay geldi ise aşağıdaki aşamaları sırası ile yapınız.
Ayarlar -> Kablosuz ve Ağ -> USB Yardımcı Uygulamarı->Belleği PC’ye bağla
Bu aşamaya kadar USB kablonuzu sakın telefona bağlamayın!!!!
Belleği PC ye bağlayı tıklayın ve sakın İPTAL düğmesine basmadan şimdi USB kablonuzu takın.
2 adet harici disk olarak görecek telefonunuzu
Evet önemli problemimiz telefonu görmemesi idi artık çözüldüğüne göre herhangi bir recovery programı(recuva ,pandora,rovery4all) ile telefondan silinen dosyaları geri getirebilirsiniz…
İlerki dönemlerde bu programlardan birini tanıtıcaz. İyi günler!!
Android
Android



Android Cihazda Veri Nasıl Kurtarılır?

  • Yükleyen: Unknown
  • Okuma:
  • Kategori:
  • Paylaş

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright © VineGiller | Designed by VineGiller | VineGiller