3 Eylül 2014 Çarşamba

     Sinemeda yayınlayacak kadar eğlenceliler mi?
Twitter ve Vine Sinemaya Geliyor
Twitter ve Vine Sinemaya Geliyor

     Biz sorunun cevabına henüz emin olamasak da Twitter, içeriklerinin beyaz perdede yayınlanacak düzeyde ve değerde olduğunu düşünüyor.
Micro blog platformu Twitter, National CineMedia (NCM) adında bir reklam firmasıyla anlaşmaya vardığını doğruladı. NCM firmasının uzmanlık alanı, sinema sektörüyle alakalı reklamlar üretmek. Özellikle de film öncesinde veya arasında yayınlan reklamlar veya etkinlikler NCM’in ana iş kolu. Reklamları yılda 710 milyondan fazla sinema izleyicisine ulaşıyor.
Twitter şu sıralar NCM reklam firmasına 1 dakika uzunluğunda bir animasyon hazırlattırıyor.Hazırlanan bu videonun içeriği az sonra izlenecek olan film hakkında sosyal medyada (twitter ve vine sitelerinde) yayınlanmış, eğlenceli ve trend olmuş paylaşımlar. 2014 yılının yaz sezonunda başlayacak uygulama ile izlemeye gittiğimiz film ile ilgili sosyal medya haberlerini filmden hemen önce görebileceğiz. Uygulama ilk olarak Amerika Birleşik Devletleri’nde hayata geçirilecek.


Uzmanlar ve reklam konusundaki kanaat önderleri bu uygulamanın insanları daha çok paylaşım yapmaları konusunda cesaretlendireceğini ve onları teşvik edeceklerini belirtiyorlar. 
Film öncesi bu görüntüleri izleyen insanların bir çoğu akıllı telefonlarını çıkartıp bir şeyler paylaşmaya başlayacaklar ve sosyal medyayla daha fazla etkileşime girecekler. Bunu yapmalarının bir sebebi de kendi paylaşımlarının bir sonraki gösterimden hemen önce yayınlanabilme ihtimali olacak elbette.
Bu nokta sanıyoruz en önemli soru, Twitter ve Vine içerikleri, insanları bu denli etkileşime sokabilecek mi? ve hangi markalar bu uygulama için sponsor olmak isteyecek?
Vine, Vine Türkiye, VineGiller
Vine


Twitter ve Vine Sinemaya Geliyor

  • Yükleyen: Unknown
  • Okuma:
  • Kategori:
  • Paylaş

    0 yorum:

    Yorum Gönder

     
    Copyright © VineGiller | Designed by VineGiller | VineGiller